راهنمای گردشگری سلامت یا مدتور گاید کیست ؟
وبلاگی در زمینه سفر ,گردشگری و صنعت توریسم

سه شنبه 11 آذر 1399
ن : بنفشه

راهنمای گردشگری سلامت یا مدتور گاید کیست ؟

مدتور گاید یا همان راهنما و تورلیدر گردشگری سلامت در واقع همراه و همسفر اصلی گردشگر سلامت در سفر درمانی اوست، از وظایف این شخص آن است که به خوبی متوجه وظیفه سنگین و سخت خود در قبال بیمار و همراهان وی باشد، او می تواند مانند یک دوست برای بیمار محیطی امن و آرام فراهم کند، تا از استرس او و بیگانگی اش با محیط کمتر کند، یک مدتور گاید خوب کسی است که در کنار وظیفه مترجمی به خوبی در قبال بیمار و همراهان وی احساس مسئولیت کند.

ویژگی های مدتور گاید خوب

توانایی ارتباط گیری موثر و همدردی با بیمار

همدردی و همذات پنداری از جمله ویژگی های یک مدتور گاید خوب است، که پیش از درمان، حین درمان و پس از درمان دارای اهمیت بالایی است، از حساس ترین مراحلی که یک مدتور گاید باید آن را مد نظر داشته باشد، بازه ای است که خانواده و همراهان بیمار در کنار او نیستند.

آشنایی به فرهنگ و زبان گردشگر سلامت

از بدو ورود به کشوری خارجی، دریافت و انتقال صحیح پیام ها و برقراری ارتباط، اولین نیاز یک توریست سلامت است، خصوصا زمانیکه برای دریافت خدمات پزشکی درمانی سفر کرده باشد، بنابراین حضور شخصی که مسلط به فرهنگ و زبان او باشد، برای حفظ آرامش روان و حفظ سلامت او پیش از بروز شرایط بحرانی ضروری است.

آگاهی از شرایط روحی، وضعیت جسمانی و شرایط پزشکی توریست

همانطور که می دانید سوء ترجمه یا ترجمه غلط، خصوصا در مباحت پزشکی نتایج بسیار ناخوشایندی به همراه دارد، درمان رضایت بخش و صحیح بیماران خارجی بدون برقراری ارتباط صحیح بین بیمار و پزشک ممکن نیست، از این رو آگاهی مترجم درمانی از وضعیت بیمار یا توریست سلامت، موجب سهولت ارتباط با پزشک، فعالیت های تفریحی توریست سلامت و کنترل رژیم غذایی او خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: کسب و کار گردشگری، ،



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سفر نگار  و آدرس safarnegar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.